-
U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
U heeft nog geen producten in uw winkelwagen.
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DEFENDER | 1983 | All |
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
Big Bore Expedition dempers zijn speciaal ontwikkeld voor zwaar beladen voertuigen, in het bijzonder expeditie Landrovers en werkvoertuigen. De dempers hebben een diameter van 76 mm, een 50 mm zuiger en een 20 mm dubbel verchroomde massieve as. Deze dempers zijn ongevenaard voor wat betreft de sterkte, prestaties en value for money. De dempers zijn leverbaar in de standaard lengte en in een 50 mm langere uitvoering die uitermate geschikt zijn voor toepassing in combinatie met 50 mm verhoogde vering.
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DEFENDER | 1987 | All |
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
RANGE ROVER CLASSIC | 1987 | All |
Big Bore Expedition dempers zijn speciaal ontwikkeld voor zwaar beladen voertuigen, in het bijzonder expeditie Landrovers en werkvoertuigen. De dempers hebben een diameter van 76 mm, een 50 mm zuiger en een 20 mm dubbel verchroomde massieve as. Deze dempers zijn ongeëvenaard voor wat betreft de sterkte, prestaties en value for money. De dempers zijn leverbaar in de standaard lengte en in een 50 mm langere uitvoering die uitermate geschikt zijn voor toepassing in combinatie met 50 mm verhoogde vering.
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DEFENDER | 1987 | All |
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
RANGE ROVER CLASSIC | 1987 | All |
Big Bore Expedition dempers zijn speciaal ontwikkeld voor zwaar beladen voertuigen, in het bijzonder expeditie Landrovers en werkvoertuigen. De dempers hebben een diameter van 76 mm, een 50 mm zuiger en een 20 mm dubbel verchroomde massieve as. Deze dempers zijn ongevenaard voor wat betreft de sterkte, prestaties en value for money. De dempers zijn leverbaar in de standaard lengte en in een 50 mm langere uitvoering die uitermate geschikt zijn voor toepassing in combinatie met 50 mm verhoogde vering.
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DEFENDER | 1987 | All |
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
RANGE ROVER CLASSIC | 1987 | All |
Big Bore Expedition dempers zijn speciaal ontwikkeld voor zwaar beladen voertuigen, in het bijzonder expeditie Landrovers en werkvoertuigen. De dempers hebben een diameter van 76 mm, een 50 mm zuiger en een 20 mm dubbel verchroomde massieve as. Deze dempers zijn ongeëvenaard voor wat betreft de sterkte, prestaties en value for money. De dempers zijn leverbaar in de standaard lengte en in een 50 mm langere uitvoering die uitermate geschikt zijn voor toepassing in combinatie met 50 mm verhoogde vering.
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DEFENDER | 1987 | All |
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
RANGE ROVER CLASSIC | 1987 | All |
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DEFENDER | 1983 | All |
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
Achterdempers met uitwendig reservoir.
Door de veel grotere vloeistof inhoud uitermate geschikt voor omstandigheden waarbij de schokdempers overmatig worden belast, zoals tijdens snelheidswedstrijden in het terrein, zwaar beladen voertuigen op het wasbord, etc.
Indien toegepast in combinatie met 2" (50 mm) langere Terrafirma schroefveren dient U gebruik te maken van de schokdemper verlagers TF512 of TF518.
De dempers hebben een massieve stang van 20 mm en een zuigerdiameter van 40 mm om al het geweld te kunnen weerstaan.
Voorzien van inwendige stootrubbers om beschadiging in de uiterste standen te voorkomen.
Evenals bij de schokdempers TF117 en de TF121 is de dempervloeistof aangevuld met stikstof om cavitatie tegen te gaan.
De druk van de "Nitro-vulling" is door de fabriek afgeregeld op de gemiddelde druk die nodig is voor gemiddeld gebruik.
Deze druk is echter regelbaar tussen 60 Psi en 200 Psi met behulp van de regelset TFGASKIT (zie hieronder), zodat U de dempers kunt instellen naar Uw specifieke behoefte.
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DEFENDER | 1987 | All |
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
RANGE ROVER CLASSIC | 1987 | All |
Stuurdemper van uitzonderlijke kwaliteit. Grote inhoud, waarmee de olietemperatuur laag blijft en de levensduur aanzienlijk wordt verlengd en een lage druk stikstofvulling (Nitro-charging) die cavitatie, belvorming in de olie voorkomt en zorgt voor optimale viscositeit van de olie.
50/50 klepregeling voor gelijkmatige demping van uiterste stand naar uiterste stand. Zeer sterke 16 mm massive stang en 36 mm diameter zuiger.
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
RANGE ROVER CLASSIC | 1987 | All |
Terrafirma All-Terrain schokbreker voor is de ideale schokbreker voor bijvoorbeeld de Defender die licht verhoogd is, waar bij er geen Dislocation cones te bevestigd hoeft te worden. De All-Terrain schokbreker is 4 cm langer dan de originele schokbreker, dus als deze gecombineerd wordt met originele veren is de kans groot dat de veren los gaan komen.
Ingeveerde lengte : 345 mm
Uitgeveerde lengte : 585 mm
Prijs is per Schokbreker!
Let op bij montage van deze schokbrekers dat de kommetjes waar de onderste rubbers in komen verwijderd worden. In verband dat de rubbers niet in de kommetjes passen.
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DEFENDER | 1987 | All |
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
RANGE ROVER CLASSIC | 1987 | All |
Terrafirma All-Terrain schokbreker achter is de ideale schokbreker voor bijvoorbeeld de Defender die licht verhoogd is, waar bij er geen Dislocation cones te bevestigd hoeft te worden. De All-Terrain schokbreker is 4 cm langer dan de originele schokbreker, dus als deze gecombineerd wordt met originele veren is de kans groot dat de veren los gaan komen.
Ingeveerde lengte : 360 mm
Uitgeveerde lengte : 585 mm
Prijs is per Schokbreker!
Let op bij montage van deze schokbrekers dat de kommetjes waar de onderste rubbers in komen verwijderd worden. In verband dat de rubbers niet in de kommetjes passen.
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DEFENDER | 1987 | All |
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
RANGE ROVER CLASSIC | 1987 | All |
Terrafirma Pro Sport schokbreker voor is de ideale schokbreker voor bijvoorbeeld de Defender die verhoogd is, hierbij dient er wel Dislocation cones te bevestigd te worden. Deze Pro Sport schokbreker is even 5 cm langer dan de originele schokbreker.
Ingeveerde lengte : 360 mm
Uitgeveerde lengte : 605 mm
Prijs is per Schokbreker!
Let op bij montage van deze schokbrekers dat de kommetjes waar de onderste rubbers in komen verwijderd worden. In verband dat de rubbers niet in de kommetjes passen.
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DEFENDER | 1987 | All |
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
RANGE ROVER CLASSIC | 1987 | All |
Terrafirma Pro Sport schokbreker voor is de ideale schokbreker voor bijvoorbeeld de Defender die verhoogd is, hierbij dient er wel Dislocation cones te bevestigd te worden. Deze Pro Sport schokbreker is even 5 cm langer dan de originele schokbreker.
Ingeveerde lengte : 383 mm
Uitgeveerde lengte : 613 mm
Prijs is per Schokbreker!
Let op bij montage van deze schokbrekers dat de kommetjes waar de onderste rubbers in komen verwijderd worden. In verband dat de rubbers niet in de kommetjes passen.
Voor voertuig | Voor jaar | Voor motor |
---|---|---|
DEFENDER | 1987 | All |
DISCOVERY 1 | 1989 | All |
RANGE ROVER CLASSIC | 1987 | All |